This post is also available in: angielski
Na rynku możemy spotkać coraz więcej telefonów komórkowych z systemem Windows Phone 8.
Dlatego jeżeli któryś z Waszych użytkowników zgłosi problem z obsługą skrzynki pocztowej na urządzeniu z Windows Phone 8, informując, że pojawia mu się błąd jak poniżej:
We’re having a problem synching your information. Try again later.
Last tried x seconds ago.
Error code: 80070057
Oznacza to, że w jego skrzynce znajduje się folder z niewłaściwą nazwą której nie obsługuje wspaniały Windows Phone 8.
Folder ten zawiera w swojej nazwie znak ASCI mniejszy niż 32, przykładowo znak tabulacji, lub znak nowej linii lub inny który był użytkownikowi bardzo potrzebny.
Rozwiązanie tego problemu polega na wyeliminowaniu nieobsługiwanego znaku z nazwy folderu w skrzynce użytkownika.
Możemy to zrobić korzystając z jednej z poniższych metod lub korzystając z obu naraz:
Method 1: Empty the Deleted Items folder.
- In Microsoft Outlook or Outlook Web App, right-click the Deleted Items folder.
- In the drop-down menu, click Empty Folder.
Note If you use Outlook in Cached Exchange Mode, make sure that Outlook synchronizes before you try to synchronize your device again.
Method 2: Rename the problem folder
- In Outlook or Outlook Web App, locate and right-click the problem folder.
- In the drop-down menu, click Rename.
- Type a new name for the folder, and then press Enter.
- Repeat steps 1 through 3 for any folders that meet the criteria that are described in the „Cause” section.
- On the Windows Phone 8 device, tap Settings, tap email + accounts, and then press and hold the account. For example, if your Exchange Server account is called Contoso, press and hold Contoso.
- Tap sync in the drop-down menu that appears.