Exchange 2010 SP2 instalacja Rollup 4-v2 błąd 0x80070643

This post is also available in: angielski

 

Instalacja Rollup 4-v2 dla Exchange 2010 SP2 kończy się błędem 0x80070643

Kilka dni temu, Microsoft udostępnił poprawione wersje aktualizacji dla Exchange 2010 SP2 Rollup 4, Exchange 2010 SP1 Rollup 7 oraz Exchange 2007 SP3 Rollup 8.

Wszystkie udostępnione wersje rollupów mogą być instalowane bez konieczności odinstalowania poprzedniej wersji która sprawiała pewne problemy z podpisem cyfrowym plików.

 

Niestety również podczas instalacji Rollup 4-v2 dla Exchange 2010 SP2 występuje błąd.
Podczas instalacji aktualizacji pojawia się błąd error code 0x80070643.

 

Jak zainstalować Rollup 4 v2 dla Exchange 2010 SP2 gdy pojawia się błąd 0x80070643

 

Jeżeli instalacja Rollup 4-v2 dla Exchange 2010 SP2 kończy się błędem 0x80070643 wówczas należy zastosować poniższe kroki:

  1. odinstalować z serwera Windows dodatek Windows Management Framework 3.0  (WMF 3.0) (Windows6.1-KB2506143-x64)
  2. zrestartować serwer
  3. zainstalować najnowszą wersję v2 Rollup 4-v2 dla Exchange 2010 SP2
  4. zrestartować serwer
  5. zainstalować ponownie Windows Management Framework 3.0 po zakończonej poprawnie instalacji aktualizacji Rollup 4-v2
    ponieważ zainstalowanie WMF 3.0 powoduje dalsze problemy podczas instalacji Rollup 5 dlatego lepiej jest nie instalować tego dodatku
  6. zrestartować serwer

Mamy nadzieję że powyższe rozwiązanie pozwoli na bezproblemową instalację Rollup4-v2 w Waszych środowiskach.

 

 

Print Friendly
Otagowany , , .Dodaj do zakładek permalink.

2 Responses to Exchange 2010 SP2 instalacja Rollup 4-v2 błąd 0x80070643

  1. Marek Przyslupski mówi:

    Hej Remigiusz,
    Szukam pomocy…probuje zainstalowac ‚rollup 8-v2′ dla Exchange 2007 sp3. Przy instalacji za pomoca ‚windows updates otrzymuje error : Code 80070643. Szukalem tego update ‚windows management framework’ ale go nie znalazlem. A swoja droga to probuje tej instalacji na serwerze ktory ma tylko ‚Exchange management tools’ zainstalowane. Jak macie jakies sugestie to bym bardzo prosil o pomoc. Dzieki

    • Remigiusz Szatkowski mówi:

      czesc
      nie wiem jak uruchamiales instalacje Rollup 8-v2 ale sprobuj uruchomic CMD jako administrator (run as administrator) nastepnie przedz w cmd do katalogu gdzie masz plik instalacyjny Rollup8-v2 i wpisz jego nazwe, Nastepnie Enter i lec z instalacja. Czy tez otrzymasz blad ?
      Sprobuj tez ponizszego:
      To work around this issue and to reduce installation times, turn off the Check for publisher’s certificate revocation option on the server that is being upgraded. Use the following steps:
      Start Internet Explorer.
      On the Tools menu, click Internet Options.
      Click the Advanced tab, and then locate the Security section.
      Clear the Check for publisher’s certificate revocation check box, and then click OK.
      After the update rollup installation is complete, select the Check for publisher’s certificate revocation option.

      Sprawdz jeszcze dodatkowo services na tym komputerze zwlaszcza NET Framwork czy nie sa w trybie automatyczny ale sa wylaczone. Jezeli sa ustawione na automatyczny ale wylaczone to sprobuj je uruchomic. Być moze problem tkwi w NET Framwork zainstalowanym na tym komputerze.

Odpowiedz na „Remigiusz SzatkowskiAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>