This post is also available in: angielski
Problem z cyklu kuriozalnych awarii.
Exchange 2010 przestał generować odpowiedzi automatyczne (poza biurem) . W Outlooku 2010 nie pojawiały się również mail tipsy o nieobecności.
Nie było problemu z ustawieniem OOF poprzez Outlooka i OWA.
Pomocnym okazał się restart usługi Exchange Mailbox Assistants Services na serwerze mailboxowym.
Problem w zasadzie błahy , ale może komuś oszczedzi czas. Tym bardziej, że w googlach w przypadu podobnych problemów spotyka sie propozycje rekonfiguracji Autodiscover i EWSa.
Dlatego zanim zaczniemy od nowa konfigurować wszystkie ścieżki WebServices obsługiwane przez Exchange, najpierw spróbujmy zrestartować usługę Exchange Mailbox Assistants, być może dzięki temu zaoszczędzimy dużo czasu.
Rozwiązaniem dodatkowym może też być odmontowanie bazy i ponowne jej zamontowanie.
W przypadku środowiska DAG, wystarczy na chwilę zmienić aktywną bazę na inną umieszczoną na innym serwerze.